Bc. Petra Klímková, nám. Václava Vacka 6042/1, 708 00 Ostrava, IČ: 06722121

1. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb (služby uvedené na www.petraklimkova.cz, v provozovně na ulici nám. Václava Vacka 6042/1, Ostrava) a prodávajícím produktů Bc. Petrou Klímkovou a kupujícími poskytovaných služeb nebo produktů. Poskytovatel služeb je uveden v záhlaví těchto všeobecných obchodních podmínek a dále v těchto všeobecných podmínkách vystupuje jako "salon".

1.2. Salon poskytuje kosmetické služby, aplikaci/odstranění permanentního make upu, poradenství a prodej kosmetických produktů na základě platného živnostenského oprávnění a dalších dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.

1.3. Objednáním konkrétního termínu ošetření, kosmetických výrobků nebo dárkového poukazu (osobně, telefonicky, emailem, sms, prostřednictvím zprávy přes FB, Instagram nebo WhatsApp) projevuje kupující svůj souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami poskytovatele. Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.

1.4. Znění všeobecných obchodních podmínek může salon upravovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění všeobecných obchodních podmínek.

2. OBJEDNÁVKA SLUŽBY, PRODUKTU, DÁRKOVÉHO POUKAZU

2.1. TERMÍN: Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem osobně, telefonicky, sms, emailem, prostřednictvím zprávy na sociální síti Facebook, Instagram nebo přes mobilní aplikaci WhatsApp. Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.

2.2. ZMĚNA TERMÍNU:
a) Pokud se zákazník nemůže v dohodnutém termínu dostavit, je důležité o této skutečnosti neprodleně informovat salon a to telefonicky, nejpozději však 24 hodin před zahájením procedury. 

b) Pokud nebude objednaná služba omluvena s dostatečným předstihem, bude zákazníkovi účtováno 50% z konečné částky objednané služby. Bohužel v tak krátkém časovém úseku není možné obsadit uvolněný termín jinou klientkou/klientem.
c) Pokud zákazník v den procedury zruší jednu z více předem rezervovaných služeb, bude mu účtováno 50% z částky zrušené služby.
d)
Pokud salon zákazníkovi zapomene změnit/zrušit termín do 24 hodin před zahájením domluvené procedury, bude tomuto zákazníkovi při další návštěvě poskytnuta sleva ve výši 50% z částky původně objednané služby.


2.3. PŘEDČASNÝ PŘÍCHOD: Aktuální prostory salonu je možné využít jako čekárnu. V případě předčasného příchodu salon prosí o trpělivost a ohleduplnost ke klientce, která je právě ošetřována.

2.4. POZDNÍ PŘÍCHOD: Dostaví-li se zákazník se zpožděním (do 15 minut), bude mu ošetření zkráceno tak, aby mohl být obsloužen následující zákazník bez časové prodlevy. V případě většího zpoždění (nad 15 minut) Vás salon nemusí vůbec přijmout.

2.5. ABSENCE: Vzhledem k charakteru poskytovaných služeb je salon oprávněn v případě neomluvené absence požadovat při příští návštěvě zákazníka o uhrazení poplatku ve výši 50% z ceny dohodnuté služby, na kterou byl zákazník objednán a na kterou se nedostavil. Nedostaví-li se zákazník opakovaně na objednanou službu bez omluvy, vyhrazuje si salon právo takového zákazníka vyřadit z databáze zákazníků a na další ošetření ho již neobjednat.

2.6 DÁRKOVÝ POUKAZ
a) Má-li zákazník dárkový poukaz na konkrétní hodnotu a nedostaví-li se bez omluvy, dárkový poukaz je k tomuto datu považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby k tomuto datu odečtena z hodnoty certifikátu. 

b) Dárkový poukaz je platný pouze po dobu uvedenou na poukazu. Platnost poukazu si zákazník hlídá sám! Poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky. Dárkový poukaz popřípadě jeho nevyčerpanou hodnotu nelze směnit zpět za hotovost.
c) Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem ošetření pro ověření platnosti. 
d) Dárkový poukaz lze použít i pro částečnou úhradu s hotovostním doplatkem.
e) Objednání služby je třeba provést minimálně 14 dnů před koncem platnosti dárkového poukazu.


2.7 PERMANENTNÍ MAKE UP: Aplikace permanentního makeupu se řídí Informovaným souhlasem o aplikaci permanentního  make upu. Odstranění permanentního makeupu se řídí Informovaným souhlasem o odstranění permanentního makeupu. Výše zmíněné dokumenty uzavírá salon se zákazníkem po předešlé konzultaci, nejpozději v den provedení této služby.

2.8 PŘEDČASNÉ UKONČENÍ SLUŽBY: Poskytovaná služba může být salonem předčasně ukončena, pokud se během prováděné služby u zákazníka objeví alergická reakce na použitý materiál, nebo se vyskytnou zjevné příznaky zdravotních problémů nebo v případě, že se zákazník i přes opakovanou výzvu salonu bude chovat nepřípustným způsobem.


2.9 ODMÍTNUTÍ: Služba může být odmítnuta v těchto případech:

a) zákazník se dostaví na proceduru se zjevnými příznaky infekčních onemocnění (nachlazení, opar, vyrážka, plísňové onemocnění, vši...)
b) zákazník se dostaví na proceduru v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
c) zákazník se dostaví na proceduru se zdravotními problémy medicínského charakteru
d) zákazník se dostaví na proceduru v nevyhovujícím hygienickém stavu
e) zákazník se během objednávání termínu nebo během procedury vyjadřuje nepřístojným způsobem, působí hluk, uráží poskytovatele služeb, nebo obtěžuje svými projevy chování ostatní zákazníky salónu
f) u zákazníka se v minulosti objevila alergická reakce související s použitím materiálů, které se při poskytování vybrané služby běžně používají (např. alergie). Zákazník je povinen na tuto skutečnost provozovatele služeb s dostatečným předstihem upozornit (při objednání služby) a tato skutečnost nezakládá oprávnění k reklamaci již provedené služby.

3. OSOBNÍ VĚCI A CENNOSTI
3.1 Salon za jakékoliv případné ztráty nebo poškození odložených věcí klienta v prostorách salonu před, během i po proceduře neručí.
 
4. CENÍK
4.1 Ceník je k nahlédnutí v salonu a na jeho webových stránkách. Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do pátku. Salon si vyhrazuje právo upravit cenu služby v důsledku nepředvídatelných nebo předem nedomluvených víceprací (např. časově náročnější čištění pleti).
4.2 Nejsem plátce DPH.
4.3 Platba pouze v hotovosti.

5. REKLAMACE SLUŽEB A PRODUKTŮ
5.1 Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením poskytovatele. Reklamace se podává písemně na adresu salonu. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.
5.2 Produkty lze reklamovat pouze v původním balení a neotevřené a to v zákonné době a zákonným způsobem. 

6. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
6.1 Podle zákona č. 101/2000 Sb., zákon o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění (dále jen „Zákon“) Klient souhlasí s tím, aby jeho osobní údaje, poskytnuté v rámci kosmetického ošetření nebo při aplikaci/odstranění permanentního make-upu, byly v souladu s ustanovením § 5 odst. 2 zákona zpracovány a uchovány za účelem evidence. Klient souhlasí s tím, aby Bc. Petra Klímková zpracovala jeho osobní údaje pouze za účelem a v rozsahu shora uvedeném. Zároveň si je Klient vědom toho, že tento souhlas se zpracováním osobních údajů, udělený v souladu se zákonem je dobrovolný a je oprávněn jej kdykoliv odvolat. Odvolání souhlasu musí být učiněno písemnou formou. Klient souhlasí s pořizováním fotografií, eventuálně videozáznamů během kosmetického ošetření nebo při aplikaci/odstranění permanentního make-upu a jejich uveřejněním na webových stránkách nebo na účtě sítě Facebook a Instagram Bc. Petry Klímkové (podle zákona 40/1964 Sb., občanský zákoník, ochrana osobnosti §12).

7. PLATNOST A ÚČINNOST
7.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1. 9. 2018.